poniedziałek, 17 grudnia 2007

Nowy początek - ITCore nie jest dostępne

Witam,

Niestety mój poprzedni blog jest martwy. Tym razem wynika to z tego, że serwis ITCore.pl zawiesił testowanie. Nie spodziewałem się, że serwis może, zawiesic testowanie z dnia na dzień. Chyba wiązałem z testowaniem ITCore zbyt duże nadzieje. ITCore jest serwisem w budowie. Ponieważ blogowanie nawet mi się spodobało postanowiłem kontynuować na bardziej stabilnej platformie.

Nie mam zbyt wysokich ambicji jeśli chodzi o tego bloga, prowadzę go dla siebie (jako rodzaj pamiętnika), oraz dla kilku znajomych, którzy twierdzą, że czytają moje wypociny :).

Na szczęście moje wpisy które opublikowałem w ITCore zachowały się w moim czytniku rss. Zamieszczę je na tym blogu z adnotacją, że pochodzą z ITCore.

Update:
ITCore znowu działa. Mimo wszystko pozostanę na tej platformie blogowej. Spodobało mi się tutaj.

2 komentarze:

Biegam i tyle pisze...

Michał, ITCore działa i blogi wraz z całą ich treścią zostaną także w jego finalnej wersji. Anyway, powodzenia z nowym blogiem ;-)

brzozow pisze...

Tak wiem. Mimo wszystko bloga będę póki co kontynuował tutaj. Funkcjonalność Bloggera jest jednak dużo większa niż IT Core.
Jak IT Core ruszy w pełnej wersji to może tam wrócę.